Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Monday, July 16, 2012

new life : MNZ Consulitng

hai follower sekalian

For the first saya nak mintak maaf banyak sebab dah lama tak update ini blog . Nak kata bizi tak sangat pon tapi MALAS actually ! Hmmmm , nie pon ada kat office nie . Takde kerja so buatlah benda alah nie lah . BENCI tahu takde keje nie . BOSAN GILA ! Hari nie disebabkan saya ada di office saya nak cerita pasal keadaan di office lah kan . Hmmm , office saya sangat riuh rendah with akak dan abang yang sporting gila ada kat sini :) Kami nie dah bukan macam trainee tapi dah macam bekerja tahu kat sini . Masa minggu pertama kat sini , ada lima orang pelajar dari UIAM yang ada . Dieorang pon buat praktikal jugak . Tapi dieorang dah mula dari bulan satu hari tue lagi . Dieorang pon best jugak ! Bising tue tak payah cakap lah ! Mulut kami semua nie dah macam apa dah . Before dieorang habis praktikal kat sini dieorang lah yang ajar kami segalanya . Alhamdulillah semuanya oke je ~ Kami pergi makan ramai - ramai kat Haslam Kafeteria . pastu ada jugak snap gambarnya :) Jom scroll ke bawah nak tengok gambar kami semua di office . 



- dinie here -

- takde keje so baca novel *kampung girl -


- buku percukaian *konon je nie -


 - kak shananana , muaz , dinie dan saya -
-
- kami trainee di MNZ Consulting -

- Kami geng pantang nampak kamera oke ! -

- yang berbaju hijau itu kak Hana -


- GIRLS -

- akak - akak TAXATION DEPARTMENT -

 - ACCOUNTING DEPARTMENT -

- with dinie yang comel -

- in Account File Store -



- Di Haslam Kafeteria -

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com