Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Saturday, September 29, 2012

Balik Kuantan !

Ehhhhh , dah nak masuk Oktober ke ? wahhh , kejapnya masa berlalu . Ohhhh Jumaat bersamaan 28 September 2012 saya telah pulang ke Kuantan dengan perasaan yang paling best kot sebab saya dapat balik dengan saya punya boyprengg :) HAHAHA . Kau ada ? Takde kan ? Takde duduk diam - diam . Hahhh , sebelum balik aku dah memang kena marah sebab janji dengan dia pukul 8.30 tapi 8.30 tue aku baru sibuk tengah pakai tudung baru . Kena marah sebijik ! hurmmmm , redha . Kejap je die marah . Rilek arh ;')
Pastu dah jumpa ! Ohhhhh , SHIT ! Muka kau serupa taik biey ;') Maroh sangat awop ke kite kan ? Tanya nak benda - benda pon dop jawab doh ! Kejam ngat mung ! Dah lah . Malas cerita pasal die punya muke serupo taik tue ! LALALA . Dah naik bus . Okey ! Sye dapat duduk dengan abang HENSEM okey ! Boyprenggg , duk nun jauh di sana . Bajet baru nak curang tapi tak sanggup . Apa guna naik bus sekali tak boleh duduk sama kan . Hurmmm , sye pon menebalkan muka then cakap kat abang Hensem tue nak duduk single sit tak  ? Okey je abang tue jawab . So dengan semenggahnya saya panggil boyprengg sye tue datang dekat sye then tukar dengan abang tue . Ohhh dalam hati sye masa tue ada banyak sangat soalan tahu ! Nak tahu soalan apa ? 
1. Macam mana nak ubah muka die yang serupa taik tue jadi macam biasa ?
2. Ohhhh , aku tak boleh buas duduk kat atas bus tue nanti . *ohh bencinya . 
3. Mesti dia akan membebel kat sye tue nanti ! Buat telinga sye  bernnah je!
Itulah soalan yang ada kat sye punya fikiran sekarang ! ohhhh , jahat kan awok punya girlprengg nie ? Awok nok ke kat org gini biey ? Awok nak ke hahh ? Hurmmmm , kesabaran sye dalam bus tue sangatlah tinggi . Ape yang die cakap sye terima dengan hati yang sangat terbuka walaupun tak suke . Ohhhh , bernanah telinga tue propa je . Takdelah sampai mcm tue . Die actually membebel benda yang betul . Malam tue jugaklah die membebel siap keluar hadis bagai :) Bagus dapat boyprengg gini opt ! Thengs biey . Sayang ke mung . 
Alhamdulillah masa malam tue semuanya dah kembali normal ! Ohhhh , bestnya dapat tukar muka yang serupo taik tue back tue normal . HAHAHA . *Sorie biey takde niat pon nak kutuk tapi terkutuk pulak* Okey dah sampai kat tempat yang nak dituju . Bye bye Biey ! (:
Esok malam kita jumpa yea biey ! Makan malam bersama family ! Thengs for everything . LOVE you ngokngek ! Jangan buat muka serupo tue dah tahu ! Benci ngat . Dah lah puas nak back to normal ! 

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com