Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Monday, January 17, 2011

DAT1C



korang sume mmg terbaik lah..bila da mula knl ngn korang rasa best sgt..
korang meningatkan aku kt mmbe2 lame aku kt skolah dulu..
mmg best lah..
Mira,,Zati,,Zura,,ngn saya..
kamisntiasa bersama ble kne wt keje group nieh..
mmg xboleh dipisahkan lah,.
xkira subjek ape pon..
marketing ke statistics ke mikroekonomi ke english ke..
tp polibriged je kmi tggl bertiga je..
zati g plkn so xterlibat arh...
so aku pon carik name tok kumpulan kami..
dapat lah ZUMITYJA...
mula2 sume org palik..tp kami xkesah..tue kn gabungan name kami..'bukan wt zina kecil pon..
tp tbe2 je dua org mamat nieh na sertai kami,.
kami pon sekarang da jd BFF kt Polisas nieh..
name kami pon da bertukar jd ZUMITYJAFIFY..
fify tue gabungan name Hanafi dan FIkri..
besh kn kami..tue arh kami di sini..
insyaallah kami boleh sebegini sehingga ble2 pon yea..
dieorg sume mmg enjoy..tp klu sorang ada masalah sume jd bermasalah..
tue lah org kata ada chemistry..
huhuuuuuhuuhuu..=))
semoga tuhan jauh kan kami sume dengan perpisah yg tidak diredai kami sume...

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com