Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Sunday, April 10, 2011

Hari - hari indah saya di PERLIS INDERA KAYANGAN :))

Saya dapat balik kampung sudah . Dah lama dah saya tak balik kampung . Saya rasa seronok pulak . Saya balik PERLIS menaiki bas UTAMA EXPRESS . No plat bas saya tak ingat lah pulak (tak tengok sebenarnya) HAHA :) Saya duduk kat seat no 31 . Sama nombor hujung dengan kod PMR saya dulu (kebetulan saja) .Bertolaknya bas ke sana pada Jam 2045 . Tapi sampai di tempat saya tunggu Jam 2135 . Bengang jugak tunggu lama - lama nie . Tapi tak kisah sangat yang penting saya dapat pulang ke kampung . Saya duduk kat dalam tue sambil terfikir , TUJUAN UTAMA NAIK BAS APA YEA ? haha . Nak tau tak apa jawapan yg kuar dari mulut saya ? TUJUAN UTAMA ADALAH UNTUK MENDAPAT TIDUR YANG CUKUP . haha :) Semua orang kat dalam bas tue dah tidur , padahal baru kat Gambang . Kelakar je . Seronok tengok orang dalam bas tue . Macam - macam ragam dieorg semua nie . Malam itu juga lah saya punya wallpaper baik punya gambar itu Ahmad Fauzi sudah dilihat oleh ibu saya (terkantoi sudah) . Berdebor dah macam buat salah besar nie . Saya tak sangka ibu terima dengan seadanya . Tapi ada yang tak sedap sikit . Ibu cakap die tak sehensom Mohd Sulaiman saya dulu (tak kesah pon) . takpe - takpe yang penting saya sayng dia . haha ^___^ . Jam 0745 , saya sampai di TERMINAL KANGAR . seronoknya dah macam sampai kat LONDON dah . Jam 0815 , pak teh ngn mak teh datang ambik kami semua . Pak teh belanja makan sebelum tue (makan roti canai je) . Sampai je kat sana , Nur Shazliana (adik kesayangan saya) sudah meletakkan jadual pd hari itu . Macam - macam tempat die nak pergi . Tapi apa yang pasti perlu ke kubur dahulu (tujuan utama kan) . Lepas pergi kubur pun jadual yang ditetapkan mula diikut oleh semua penumpang - penumpang sekalian . Mula sekali kami bertapak di Gua Kelam . Seronok kah di Gua Kelam ? Dah selalu mmg tak seronok dah pergi sebenarnya . Tapi muka perlu redho sebab adik yang mau pergi .

. . SAYA DI JAMBATAN GUA KELAM . .



SAYA DI TEMPAT JUALAN BAGI PELANCONG :))



GAMBAR YANG TAK BERAPA CANTIK . NAMPAK DAGU SAHAJA . CUBAAN SAHAJA :)

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com