Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Friday, November 4, 2011

- I'M BUSY -

BUSY !!! Arggghhh , dah lama tak update blog nieh . Busy gile . SEPARUH GILA DAH NIE !!
Bkn busy sebab ape pon , tp study , assignmnet , assessment dan macam - macam lagi lah ~
Aduhai , nie lah adat orang yang belajar kan , redho jelah .
Nie semua untuk kesenangan masa depan .



Mungkin busy saya sampai macam nie kot . sebab tue sampai tak boleh nak update belog langsung . Mean : takde masa sangat nie . Aduhai : Pening Pening :( Satu lagi yag menyebabkan saya tak boleh update belog nie sebab saya dah nak final exam nie . So , susahlah sikit yea . MAAF -


No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com