Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Friday, June 10, 2011

CUTI SAYA SANA SINI (:

Sungai Pandan Waterfall ^___^ sudah tidak asing lagi bagi orang - orang di FELDA Sungai Panching kan . Hari nie saya pulak yang pergi . Disebabkan hari terlalu panas terik . kami pon decide untuk ke sana . Dah arh masuk sana ptotnya kena rm2 sorang tapi saya boleh mintak free pulak nak masuk sana kan . Kami semua pg dua buah kereta . Padahal 6orang je yang pergi nye . Mak nyah , pak nyah , ayat , angah , dayah , yana dan saya sendiri . lalalalalala :p Lama jugak kami semua di sana . Kami pergi bawak bekal then makan kat sana . berendam boleh tahan arh lamanya . Tapi tak naik kt belah atas pon . kt bawah je kami layan .

teruknya rupa aku tue ::

seronoknya YANA ::

~ duyung - duyung ~

:: gagah perkasa kan dia ::

^__^ dia punya kaki busuk ::

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com