Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Thursday, June 9, 2011

HANGOUT saya bersama GENG = , =

Cuti sem amatlah panjangnye saya rasa . Dis time baru saya baru bole update saya punye blog . cerita pasal cuti memang banyak benda yang saya buat . Mula - mula biasa arh kat rumah online mmg tiap - tiap masa . HEEE (: First sekali saya hangout ngn dieorang  - dieorang nieh . Hisham , Akim , Asha . Dayah ngn Sapuan . Seronoklah jugak . Hisham yang belanja tau . Hisham kan dah BERKERJAYA . Haruslah die yang belanja kami semua . HAHA ^___^ Sebelum jumpa ngn Akim dan Hisham , saya , Asha ngn Dayah pg ambik dlu Sapuan kt rumah die . Asiiishhh , nak kena pg ambik - ambik lah pulak kan . Tapi takpe . Tak salah kte tlg orang kan . Lepas pada tue pg Jaya Gading dlu . Pergi selesaikan masalah POLISAS yang tak lama lagi akan bermula . Lepas pada tue baru terus pergi ECM .  Mula - mula sampai terus pergi tgok tiket KL GANGSTER . Hajat memang nak pergi tgok kan sbb hari launching filem tue . WAW . . Ramai gle orang kt sana . Tempat duduk pon tinggal berapa je . Mule - mule decide nak ambik couple site . Cehhh , nak duk couple - couple sangat arh kononnya . HARAMLAH ~~ (: Then ade arh yang tinggal 6 site kt tepi - tepi tue . kami pon oke jelah . LAYAN = , = Lepas beli tiket kami pegi isi perot yang sedang berkeroncong lagu 60'an nie . Dah tak tahan dah . LAPAR : LAPAR : LAPAR :) Kami makan kt FC je bkn kt KFC tau (FC = food court) HEEEE ^__^

~ hisham , saya , mustaqim dan safuan ~


~ asha dan dayah ~

~ kami sweet mcm gula - gula kan ? ~

~ mustaqim ~

Lepas makan kami pergi jenjalan jap then terus masuk kat wayang . Waw . Puas jalan last - last dapat gk duduk . Saya ngn Hisham g beli popcorn sebagai bekalan masa menonton . HEEE :) Best - best hangout ngn korang semua . Nak lagi bole tak lepas nieh . BESTKAN . Reminder untuk Hisham : Engt DOMO engt saya oke . PENAT menulis suda . Tido time . Byebye -_-

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com