Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Saturday, June 4, 2011

BILA HARI BAPA MUNCUL :((

:::: Bulan Jun merupakan sambutan bagi Hari Bapa dan Hari Lahir Abah ::::



              Tak kiralah korang panggil ayah ke abah ke papa ke daddy ke bapak ke abi ke or ape - ape jelah . Bila bulan Jun jugak masa dulu - dulu akan di sambut untuk dua kebahagiaan . Satu Sambutan Hari Bapa satu lagi Sambutan Hari Lahir Abah . Waww , dulu meriah sangat bila bulan Jun nieh . Birthday abah tapi semua abah yang kena bayar . HEEEE :)) tapi hadiah semua pandai - pandai sendiri arh . Banyak jugak lah hadiah yang saya dah bagi kat abah untuk tahun - tahun sebelum nieh . Memang sangat - sangat meriah .

                 Sambutan nieh semua sebagai memberi penghargaan kt abah yang telah banyak berkorban dan berjasa kepada keluarga kami semua selama nieh . Cerita sal Last year , memang tak sambut pun dgn abah sebab abah masuk Thailand carik motorcross ngn kawan - kawan die . Saya just hantar mesej on wishes yg nak bagi kt abah . Tapi abah balas lambat sbb kt Thailand line celcom mmg takde just ada line utk Axiata je . 

                 Bila abah kuar je dari Thailand abah bls msj saya . Wahh , bangga kan abah balas mesej anak die :)) Tapi guna nombor kawan die sbb fon die battery low da kot (tak engt dah) . Tapi bangga kot rasa bila abah balas mesej tapi sedih sebab tak dapat sambut je ngn family . Selalu sambut kan . Last year memang tak sambut . 

            ABAH :: memang teramat baik kan . Korang semua mesti best lg kan sebab still ada father disamping korang . But saya  takde abah dah . Just hanya mampu berdoa untuk abah kat sana . Korang semua yang still ada abah lg please arh jge abah korang baik - baik yea . Jangan abaikan abah korang semua just sbb orang yang korang sayang (nasihat kononnya) . HAHA :)

            Kadang - kadang bila rindu kat abah saya just akan baca yassin arh tok dia  . Pernah mimpi banyak kali jugak pasal abah nieh . Tapi tak boleh cite semuanya . Sebab secret dlm mimpi ngn abah . Tapi semua dreamed tue semua berunsurkan advice tuk hidup sekarang dan coming soon . Bila nak buat masalah je mesti teringit dreams tue balik . Kuatkan pesanan tue .

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com