Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Sunday, May 22, 2011

AKU SUDAH KENA TIPU DENGAN KAU !!!

Hari ini ada orang dah boleh tipu aku !! kecian aku . Melayang duit aku RM600 . GILAAA !!!! Sial punya perempuan . Macam mana kau boleh buat benda terkutuk nie hahh ? Kau dah miskin sgt ke ? Aduhai :(  sedih arh bila kena macam nie . Sebelum nie tak pernah pon kena . Tapi aku terima ia sebagai satu pengajaran dalam hidup aku . So lepas nie jangan percaya beli barang secara ONLINE !!! *reminder untuk semua yang membaca* SEE , sekarang saya sudah POKAI . RM600 : boleh buad beli baju untuk sem depan tue . Beli kasut , beg dan lain  - lain keperluan . Tapi mungkin duit tue bukan rezeki saya . *just accept je*


no tel die : 0175115144
no akaun die : 4843472706

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com