Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Monday, May 16, 2011

KEPUTUSAN SAYA YANG TAK SEBERAPA :'(


Walaupon tak seberapa , itu saya yang telah usahakan selama satu sem saya di POLISAS . Sudah cukup bahagia bagi saya sebab saya masih berada dalam lingkungan 3 dan ke atas . Saya amat bersyukur sangat - sangat . Tapi saya masih tidak berpuas hati dengan apa yang saya telah peroleh ini . Saya rasa saya masih tidak sempurna kerana bukan 4 dalam keputusan saya ini . Dalam hati memang ada hasrat untuk memperoleh 4 tue . tapi masih bukan rezeki saya untuk sem ini . Insyaallah mungkin selepas ini saya akan buat yang lebih terbaik dari segalanya :)) INSYAALLAH ^_____^

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com