Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Saturday, May 7, 2011

Ampunkan saya ya ALLAH :(

YA ALLAH . Baru saya sedar sekarang . Banyak dah dosa yang saya lakukan . YA ALLAH ampunilah hamba mu ini YA ALLAH . Hanba mu ini telah melakukan banyak kesilapan dalam kehidupan . Selama 19 tahun ini mcm - mcm dugaan yg telah saya lalui . Saya jua telah melakukan banyak kesilapan . Walaupun ia hanya kesilapan kecil yang boleh diampunkan . Jika bertambah setiap ketika , maka besar jua jadinya . Oleh itu , saya sebagai hambamu ingin memohon ampun kepada mu YA ALLAH . Semoga perjalanan hidup saya selepas ini lebih diberkati oleh mu YA ALLAH .

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com