Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Wednesday, July 6, 2011

sudah selesai masuk ke RUMAH SEWA :))

ALHAMDULILLAH  . selesai jugak saya dengan kes rumah sewa untuk sem dua nieh . syukur sangat - sangat :) mula - mula hantar barang dulu . carik rumah punya arh lama . tak jumpe punya pasal kan . Puas saya cari LORONG 30 , NO 23 nieh . ntah kenapa ? menyorok ke rumah nie ? dua kali masuk tmpt yang sama still tak nmpak jugak mana simpang die . Puas dah call membe serumah cari jalan . lastly , tnya kt uncle yg jual ikan naik van putih tue . baru lah jumpa rumah nie . rumah nieh penghuni ada 10 orang . Hawa , Naz , Zira , Nor , Eka , Qyla , Kak Yanti , Afzan , Ipah ngn saya sendiri lah . Best arh ngn dieorang nieh . Kak Yanti jenis senyap sikit . die nieh tak kompem lagi dapat hostel ke tak . die nmpak mcm nak duduk hostel . tapi tatau lah dapat ke tak . Ipah pon jenis senyap je . Nor ngn Naz nieh pandai memasak . WAWAWA !!! best kan ? ada orang bole tolong masak untuk saya nmpaknya . HEEEE (: Alhamdulillah sangat - sangat sebab housemate saya semua jenis yang satu kepala je . takde lagi yg nmpk mcm dua or tiga kepala . HAHAHA . duduk sehari dah mcm duduk sebulan dah . riuh arh jugak kami semua nieh . seronok arh . tapi saya still nak try rayuan asrama . mane arh tau kot - kot dpt kan . sape tau naseb masing - masing . td kami dah start pegi shoppping barang - barang dapur . ~~ bestlah duk ramai - ramai macam nieh . tapi saya still segan ngn dak - dak yang saya baru kenal k rumah nieh . SEGAN GILE !!!! tatau arh nak cakap mcm mane segan nieh . KETERLALUAN !! tpi apa yang penting BESTLAH ngn DIEORG SEMUA .

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com