Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Friday, July 15, 2011

petang JUMAAT :)

Hari JUMAAT kelas memang habis awal arh kan ? saya dan rakan seperjuangan telah diambil oleh Ejam (manusia yang naz sayang) kemudian kami tanpa segan silu memang bising dalam kereta tue (buad mcm kereta sendiri je) . then , sampai rumah , Nor , Eka ngn Zira turun . kami nak terus ke BANDAR KUANTAN :) tp tunggu Zira jap sbb die nak balik . ayah die tunggu kt pasar je . dah hantar kat bandar kami terus hantar zira punya barang ke dalam boot kereta dlu . pastu kami bertiga pergi berjalan ke ECM tercinta !!! kami pon apa lagi . perut dah berbunyi lagu rock dah !! kami pon decide nak makan kat tempat orang kaya makan . Chicken Rice Shop pilihan kami bertiga . yelah , tempat orang kaya makan . so excited sikit lah bila boleh makan kt situ . HAHA :) gedik kot ayat aku . Sebelum nie aku makan tempat paling mahal pon kat FOOD COURT ngn RESTORAN JOHNNY je . tak mampu . aku bukan macam manusia lain yang keinginnya akan ditunaikan selalu . Kami order set yang ada benda Zira tak makan . Set tue ada TAUGE !!! ZIRA NIEH ANTI TAUGE !! tapi disebabkan duit akan melayang RM14.99 sebelum pulang jap lg , baik makan je tauge tue . so lepas makan aku baru ada snap gambarnye .


~nampakkan ada tauge yg tak abis tue ~
_ tue pinggan Zira lah _



~ nie pinggan Naz  ~
* licin kan die makan *

Lepas pg makan kami usha tiket wayang cite FLAT3A . adalah untuk kami berdua nie *__* tp Zira dah nak balik . So aku ngn Naz jelah yang layan cite tue . Tak seram tp sedih weh tengok budak tue jd macam tue . tak sanggup kot nak mati dalam keadaan mcm tue . Takutlah hamba ): 

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com