Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Thursday, July 7, 2011

PENDAFTARAN SEM 2 ~~

WAW ~~~ aku dan kawan - kawan sudah jadi seniorlah . BEST tue :) bukan best sebab bole buli budak sem 1 tau tapi best sebab dah ada orang yg lebih muda hormat kat kami semua . Dulu kami yang kena hormat kt dieorg semua tp sekarang dieorg arh pulak . Pg awal - awal td jam 7pagi . along yang bawak van tue dah tuggu kami dpn rumah . rumah kami ngn rumah along tue dkt je . satu lorong je . so ae - ape hal senang arh sikit kan . hmm , kami sampai poli dalam kul 7.20pagi . tp orang tak berapa ramai lagi . tp bila dah dalam kul 7.45pagi penuh dah orang . kami ingatkan yang duduk kt kamsis lagi awal rupanya tidak !! mereka lagi lambat dari kami semua :)) HAHA !!! aku dapat no 99 . kami masuk lambat sikit sbb tunggu kawan - kawan photostat slip bayaran dlu . sebelum masuk tue ada guard yg jge kt pintu masuk tue . dieorg nak pastikan yang semua berstokin dan berkad matrix . HOHOHO (: ada cerita disebalik kejadian yang berlaku nieh . tibe - tibe aku kena tahan  . tak boleh masuk dewan untuk daftar sbb aku pakai selendang !!! GERAM gile aku kt PENSYARAH yang tahan aku mase tue . nak je aku cakap orang lain paki selendang boleh pulak . BENCINYE !!! aku buat muka tak bersalah tp aku kuar arh sebab yang akak jge no tue kasi balik no kt aku . GERAM BETUL . orang lain pakai selendang lagi serabai dari aku dieorg tak kena . aku pulak yang kenanya .SENGAL betul ~~ argghhh pedulikan cerita itu . aku keluar dari dewan then aku pg kat Qyla ngn Kak Yanti . Aku call Naz sbb die pon pakai selendang . so langkah berhati - hati aku call die terus . Aku pinjam tudung Kak Yanti , Naz pinjam tudung Qyla . HAHAHA !!! kelakar - kelakar . lepas tue masuklah aku at dalam untuk berdaftar . selamat sudah sesi berdaftar . now i'm at POLISAS as student DIPLOMA OF ACCOUNTANCY SEM 2 :::: (ayat bangga dgn penuh harapan) .

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com