Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Friday, August 26, 2011

ape punya entry nie ?

Takde yang menarik pun raya aku tahun nie . Semua nampak mcm suram je . ( Salah kot sangkaan aku ) Alhamdulillah sangkaan aku kurang tepat . Kemeriahan raya tahun nie boleh tahan sebab aku berasa balik kampung , dengar lagu raya , main mercun dengan family , kemas rumah , cat rumah dan macam macam benda lagi lah . HAHA :) seronok aku satu lagi sebab aku dapat pergi kubur arwah abah masa raya pertama . tu yang aku nak sangat selama nie . tapi alhamdulillah ibu sangat sangat mengerti perasaan aku nie . Terima Kasih ibu ~~ Aku last kelas 25 Ogos 2011 tapi aku balik rumah 26hb tue . aku g berbuka hari terakhir ngn Cik Nor kat Esplanet Tanjung Api .Sham beria nak belanja semua orang tp semua tanak ekot . Naz kuar ngn Eijam , Eika ntah kenapa dan Zira kuar ngn Shahir . So yang kuar masa tue cuma aku , Cik Nor , Sham ngn Ami je . Best jugak lah berbuka kat sana . BERGEMBIRALAH kami semua ^_^ 26 tu aku kena tunggu si sepupu aku yang dari Dungun lak . Aduhai , spoiled mood saja kamu . Saya mau pulang cepatlah . Takpe takpe saba kan separuh dari iman . lalalala :) Lastlast ibu ambik aku dlu then baru pergi ambik si sepupu bertuah itu . Aduhai . JALAN SESAK !!! Ceh , mane nak sampai awal kat rumah kalau mcm nie ? hmmm , selok nak balik rumah tp terlambat ~~

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com