Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Sunday, August 7, 2011

tanpa aku sedar =,=

YA ALLAH  rupanya dah setahun arwah abah di sana . TAK SANGKA . Sekejap masa berlalu . Pemergiannya tak terasa . Setahun mcm semalam je . Walaupon dah setahun arwah abah pergi meniggalkan kami , tapi masih ada yang tidak tahu mengenai berita pemergiaannya . Sehari sebelum setahun pemergiaan abah , ada seorang kawan abah call nak cakap ngn abah . Tersentuh hati rasa sebab still ada orang yang tak tau abah dah pergi . Pakcik yang call tue ada cakap die baru tergerak hati nak call sebab masa arwah abah ada dulu arwah selalu call die bila bulan puasa macam sekarang nieh .

Yelah bukan apa sebab arwah abah nie masa bulan Ramadhan nieh die banyak sangat nak buat event berbuka puasa ngn kawan - kawan die . Dieorang semua nie cari merata tempat lah untuk berbuka nie . Jauh pon tak kira yang penting boleh pergi ramai - ramai dengan family and kawan - kawan .

Kebaikan abah tak boleh gantilah dengan orang lain . Abah terbaik dah untuk kami semua . "Abah baik tapi kenapa ALLAH ambil terlalu cepat" aku tanya ibu . Ibu jawab "orang - orang yang baik nie mmg tak akan ada masa yang pnjang untuk kita ALLAH lebih sayangkan die"

KEBAIKAN ABAH MEMANG TIADA TANDINGAN :)

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com