Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Tuesday, September 27, 2011

the SMURF !!

hmm , SELASA ~ aku dah decided ngn Eika lepas balik kelas tengok wayang :) Perggghh , memang syok lah weh . Dah serabut dalam kelas sehari , balik terus tengok wayang . Hilang semua benda hok belaja td dalam kelas sebab banyak gelak lah ~ Cerita nie dengar tajuk die memang SERAM tapi tak pon . Style lah kalau bini zaman sekarang GANGSTER kan . Lagipun semua bini jadi mcm nie sebab laki yang nak . Laki kan gatal sikit . Btw , nak tau tak aku ngn sape ? Aku kuar ngn Eika , Sya , Zati Ain , Ain and Tikah . Tue yang aku tau lah .  Bila dah sampai kat Golden Screen Cinema tue aku tengok depan aku ada tiga orang lagi , Zati , Mira ngn Zura .  Terbaiklah korang . Sayang korang sangat sangat :) Saja kan buat mcm nie . Tapi tak kesah lah . yang penting dapat tengok Bini - biniku GANGSTER :) LEPAS KUAR DARI GSC tue , aku ngn Eika p cari kasut Eika . Aku terlalu kat kedai bear tau . WAW !! semangat aku rasa . Tertengok patung yang aku carik selama nie ( THE SMURF ) . Alhamdulillah . First aku masuk memang aku tengok tengok and tanye harga je . Aku sanggup nie kuar jap dari kedai tue nak tengok duit dalam beg duit (malu weh) tp nak buat mcm mane kan duit tak cukup nak beli . Aku ngn Eika then pg kedai sebelah . Eika cari kasut die . Aku belek belek lak beg kat kedai tue sebab mmbe aku keje kat kedai tue . Beg die semua boleh tahan cantiknya weh . Harga die pon cantik . Aku memang tak mampu . Aku tak keje . Aku belajar lagi . Aku takde duit nak beli semua tue . Tue je aku pkir masa tue . Tapi korang tau hati aku masa tue semua ada kat kedai bear tue weh . Sedih bila tak dapat beli . Dulu bila jumpa je bear yang aku nak mesti Arwah Abah terus belikan . Tapi sekarang dah lain . Shazliza kena ingt ok !! Tapi ntah macam mane hati nie terbuka nak beli jugak bear The Smurf tue . HAHA :) lepas je Eika beli kasut aku ajak Eika terus masuk kedai tue balik . Aku memang GILA BEAR . Au terus keluarkan duit aku yang boleh beli barang dapur kat rumah sewa nie sebulan . Aku TEKAD !! jangan ada sape sape bantah :: Nie lah nama die NUR SHAZLIZA . Kalau dah berkenan memang kena dapatkan dengan cara mane sekalipun .



Saya dan The Smurf . Puas dah hati dapat beli die nie .
 Memang comel . After dis kena beli adik beradik die pulak . 
Kesian kat die sorang sorang kat rumah nie :)

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com