Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Tuesday, September 20, 2011

KISAH DONGENG ::

Hari nie mmg balik kelas awal sebab kelas ada jam 8pg hingga 10pg je . Bila dah jadi mcm tue mule arh balik tatau nak buat ape . Nak tido tak boleh . Last terpikir nak melukis cartoon yang mcm Naz lukis masa kiteorg bosan semalam . YES !! MENJADI KERJA AKU . Terbaik ~ Suke gile aku . Aku nie bukan pandai melukis pon . Lukis org lidi tue aku pandai lah . Aku berasa sangat bangga arh sebab lukisan tue menjadi . Then aku pun decide nak buat satu cerita . Aku tengah single so aku pun ceritalah cerita yang orang couple sampai kahwin . HAHA ~~ :) (kebosanan melanda)

Bermulalah kisah mereka berdua .


Masa nie first date dieorg . Bestkan org ada first date . HAHA . aku dulu first date ngn family jr :) Kisah ini si lelaki melafazkan kata "I LOVE YOU" kepada si perempuan . Lalu si perempuan pon membalas kembali "I LOVE YOU TOO" Waw , seronoknya bercinta kan . Korang yang baca nie pon mesti mcm nie masa mule mule bercinta dulu kan . Suka gila bila ada orang cakap mcm tue kat kita kan . Lagi lagi bila yang cakap tue org yang kita sayang .  SERONOK  TAK TERKATA LAH ~~



This gambar dieorg punya date seterusnya . Wah , seronokknya . bole men belon sama sama . Aku tak penah rasa bahagia mcm nieh pon sbb date ngn family . HUHU :) tapi best tau ~~ bahagianya masa nie . Dunia nie mcm dieorg yg punya kan . Wah , sangat sangat bahagia . memang takkan dilupekan saat manis mcm nie ^_^



Sememangnya bagi semua orang nie lah masa yang paling ditunggu tunggu . Peminangan dari pihak lelaki . BAHAGIANYA bercinta then dapat teruskan ke jinjang pelamin . Alhamdulillah . Semua nie telah ditetapkan oleh Allah s.w.t kan . Kita sebagai manusia hanya mmpu berdoa . Mesti best time nie kan :)



Wah , bahagianya saat nie . Semua org menantikan saat nie kan . Alhamdulillah , syukur kepada ilahi kerana ape yang dirancangkan telah terbukti akhirnya . Jodoh pertemuaan semua ditangannya . Kita sebagai manusia hanya mampu merancang . Jika anda berada di tahap nie anda perlulah berterima kasih kepadanya . SERONOK TIME NIE KAN . Ramai orang yang raikan kita . Ada walimatulurus . Yang penting AKAD yang menghalalkan hubungan antara suami dan isteri telah dilafazkan . *_^

Nie je yang aku dapat mengarut untuk hari ini . byebye :)

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com