Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Saturday, October 6, 2012

Kita nak say sorry :'(


Ohhhh , sunyinya malam nie . Walaupon tadi siang balik dari office lepas tue pergi jalan dengan Dinie .   Balik rumah still rasa sunyi sangat . Kenapa nie ? Alahai -.- Tak bestnya macam nie . Walaupon malam nie dah tengok Anugerah Blokbuster still tak sama macam hari lain . Ohhhh otak elok - elok jelah fikirnya . Janganlah fikirkan yang diluar jangkaan . 

Kita dah tahu sebab apa kita sunyi . Kita sunyi sebab kita punya biey takde ! Mana dia nie ? Tadi petang okey je die . Oooopppppsssss , tapi hari kami ada selisih faham sebab benda alah nie je . Nak tahu apa ? Nak tahu ke ? Sebab benda alah kat bawah nie hahhh ! Ohhhh , rasa dah BENCI pulak kat benda alah bawah nie . Sebab benda alah nie biey kita dah hilang malam nie dan tak tahu sampai bila dia nak senyap macam nie . Ohhhh RINDU ke awop biey :'(


- Selendang nie lah buat biey kita jadi macam tue -

Biey , actually kita sayang gila shawl nie . Kita selalu pakai shawl nie . Kita memang sayang gila shawl nie . Tapi kita sayang lagi ke awop . Kita sayang shawl nie jugak sebab nak pakai shawl nie senang , mudah dan pantas . Lepas tue , shawl nie tak payah di iron bagai . That why I love this shawl . Kita mintak maaf sebab kita terlepas cakap macam tue tadi ke awop biey . Kita mintak maaf sangat . Walaupon kita sayang awop lebih dari sayang shawl nie kita nak balik shawl nie . Nanti kita bagi shawl yg lain ke awop lah . Boleh dop biey ? 

Bila jadi macam nie kita dah rasa tak suke je kat shawl nie . Awak ambik lah . Awak tak payah lah pulangkan balik shawl nie okey . Pegang jelah shawl tue tau . Jangan bagi hilang sudah . Hurmmmmm ,  yang penting sekarang kita mintak maaf ke awop tau biey . Hopefully awop baca kita punya entry yang nie :'(

Bye bye . Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com