Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Sunday, October 7, 2012

Keteringinan :D

LALALALALA :) Okey entry kali nie dia punya tajuk pon dah macam pelik kan ? Bukan pelik sangat pon . Sebenarnya nak cerita pasal teringin je ! Teringin saya nie jugak boleh dikategorikan sebagai impian lah kot kan ? (: Tadi lepas mandi , tetiba terfikir pasal benda ini . Tapi tak tahu lah boleh dapat ke tak yang macam nie in my life ! HAHAHA . Angan - angan semata - mata tahu ! Tapi kalau dapat syukur alhamdulillah and memang terima kasih yang tak terhingga lah kat orang yang boleh buat benda nie kan :D

HAHAHA :) Bercerita benda lain kan , tapi yang teringin tak keluar lagi . Apa yang saya teringin kan ? Nak tahu ke ? Ohhhhh , biarlah rahsia ! Oooppppssss , mana boleh rahsia kan mana tahu nanti ada yang baca entry kali nie nak buat untuk saya right ? Okey , for korang punya information apa yang saya teringin nie adalah my Birthday for the next year . Next year kan dah 21 . So dah kononnya macam sweet 21 lah kan ? Teringin sangat nak sambutan yang cun melecun lah . Mesti itu semua impian korang kan ? Tapi ohhh IMPIAN sahaja . Takde sape boleh laksanakan semua ini untuk saya okey . 

Nevermind ! This just impian semata - mata . Nak tahu ke korang saya nak yang macam mana nie ? Nak tahu ke ? Okey kejap . Nak ceritalah nie . Sabarlah . Kejap okey :) Bawak banyak bersabar yea . Kat sini lah saya nak buat birthday party saya for the next year . Air Terjun Sungai Pandan . 




 Memandangkan my birthday selalu kena pada hari yang tak cuti . So untuk tahun 2013 saya punya bithday hari sabtu . So terasa boleh lah kot celebrate :) Wahhhh , berangannya hahhhh kan saya nie . Actually begitulah ceritanya . Pastu masa majlis nie nanti ada semua family saya , ada orang yang saya sayang , ada kawan - kawan saya . Pastu kawan - kawan datang dengan couple masing - masing . Pastu yang ada anak datang dengan anak masing - masing . Wahhhh , meriahkan ? Tapi this I call angan - angan sahaja . InsyaAllah takdenya orang nak buat macam nie kat saya . Macam nie lah kiranya environment majlis saya masa tue :) Dipenuhi dengan warna - warna ceria yang lagi menceriakan suasana .








Ohhhhh , impian teruknya kan ? Tapi as long as I ada impian I akan dapatkan jugak . InsyaAllah . Bestkan kalau dapat majlis yang macam nie . Penuh dengan warna warni . Bestkan :) Puas hati sangat kalau dapat macam nie . Sekali seumur hidup pon dah cukup puas dah kalau dapat macam nie . 

HAHAHA :) Tue je yang saya TERINGIN buat masa nie . Assalamualaikum semua pembaca . Korang pon mesti ada impian untuk birthday party korang kan ? So jom share :)

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com