Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Tuesday, November 13, 2012

LAMARAN dari DIA

Hey korang semua :)
Alhamdulilah masih diberi kesempatan oleh Allah SWT untuk meminjam nyawa daripadanya . Syukur sangat . Hari nie terasa rajin je jari nie nak menaip . Dah lama tak menaip dekat blog ini . Sebenarnya banyak cerita menarik . Tapi ohhhh sangat takde masa untuk semua ini . Jari jemari ini sibuk menaip final report saja . Lagi tiga minggu saja lagi dah nak submit semua nie ! Ohhhhhh NO ! Final report tak siap lagi . Ishhhh , sempat tak nie nak buat ? InsyaAllah boleh :D 
Nak cerita pasal tarikh yang sangat cun melecun nie hahhh ! Tarikh ape ? Alah , tarikh yang orang duduk selok bercerita hari tue . Tarikh 101112 nie hahh :) Tarikh nie dah jadi tarikh yang sangat bermakna woww bagi saya dan Incik boyfrenngg . Tak sangka pon benda nie pada tarikh nie . Tapi entahlah . So layan jelah . Nak tahu ape ? Nak tahu nie ? Betul nak tahu ? Kejap ehhh nak carik gambar bukti untuk semua nie . Kejap ehhh . Kejap tau :D
- Woowwww ! Dapat lamaran nie dari Incik Boyfrengg kite -

HAHAHAHA :D Ayat lamaran sudah dikeluarkan ! Achaner nie hahh ? Ohhh , dalam hati bapok sukenye . Tapi tak tahu nak cakap ape . Itu yang balas gitu je tue . lepas tue baru lah balas lamaran tersebut :') 

- Balasan dari saya kepada dia -

So selepas segalanya di atas kami telah ada date declair kami tau . Dah ada tarikh tau ! Selok ngat kan sebelum nie takde tarikh bagai . And now kami dah ada date . Sebelum nie takde tahu ! Main sebat je ayat nie hahhh . Sebelum nie kami takde ape ape pon and now kami dah declair . Alhamdulillah :D Then adalah sikit pesanan penaja dari saya untuk Incik Boyfrengg saya nie hahh --'

- Inilah ayatnya . Gilakan . Macam QUEEN CONTROL lah pulak kan -

Itu jelah nak cerita pasal 101112 nie hahh :) Alhamdulillah seua berjalan dengan lancar . Hopefully jodoh kami berpanjangan hingga akhir hayat kami . Sesiapa yang ada terbaca entry nie tolonglah doakan kami sama yea . 

To my Incik Boyfrengg : Kalau awak baca nie , saya nak awa tahu yang saya sekarang ada awak dan family saya je . Saya sayang awak sesangat tahu ! Saya selalu doa yang insyaAllah hubungan kita kekal hingga akhir hayat kita berdua . Amin . Sayang ke mung :)

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com