Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Thursday, November 22, 2012

Sabtu penuh dengan CINTA :)

Hey Korang .
Hahhhh ! Sabtu penuh dengan cinta ? Apa erk ? Berbunga - bunga je title post kali nie kan ? Tapi sebenarnya just nak cerita pasal DATING !!!! Wooowwww , sape tak suke dapat dating kan ? Ce cakap ada ke orang tak suke pergi dating ! Habaq cepat sape tak suke ! Mai nak lempang sekali :P 
Cerita hari Sabtu nie sebenarnya tak menarik pon . Just DATING ! DATING je okey ! DATING ! Bukan apa sangat pon . Yang paling penting dating bawak bekal . Hahhh ? Bawak bekal ? Mesti korang cakap "Wahhh , mesti dieorg takde duit kan nak makan kat luar ?" Actually bukan sebab takde duit ke ape okey yang bawak bekal nie . Bawak bekal nie disebabkan Afiq okey Afiq si Boyfrengg kita nie minat roti + sosej + sambal telur yang kita buat . So itulah sebabnya bawak bekal . Sebenarnya benda nie je saya bawak . Bukan benda lain pon lah . Ini je hahh . 
Lepas pergi dating kiteorg bajet nak pergi makan beradap dekat McD Teluk Cempedak tue hahh . Tapi last - last tak jadi jugak . Nak tahu ke sebab apa tak jadi ? Nak tahu ? Sebab kami tengok jam gerak cepat sangat . Jam nie macam dengki je dengan kiteorg nak makan beradap sampai jarum die bergerak terlalu cepat . Last - last kami Drive Thru je kat McD . Yang penting McD jugak okey . Lepas tue terus je nak balik dah . Hurmmmm , nak balik dah ? Sekejapnya rasa :'( Lambat lagi boleh jumpa . Sedihnya lah . Sabar jelah .
Nak lepak lagi lama dengan Afiq . Macam mana nie ? Hurmmm , dengan harapan ajakan untuk ke Air Terjun dipersetujui olehnya jelah . Sebelum balik dia pon bagitahu yang dia boleh ikut ke Air Terjun . Ohhhh , rasa nak melompat ehhhh . Asik - asik (seronok yang teramat seronok tahu). Bestnyalah boleh lepak lagi dengan dia sebelum pukul 9.30 pagi Ahad . Lepas tue saya terus balik rumah . Sampai kat rumah adik dah siap - siap dah barang dia nak pergi Air Terjun . 
Afiq lewat ! Hurmmmm , adik puas dah tawaf dalam rumah . Kesian dia . Afiq sampai pukul 5 . Kami terus pergi Air Terjun with lagi sorang iaitu cousin saya Angah . Sampai depan tempat orang tunggu nak bagi tiket masuk . Usha sikit budak - budak dekat situ dapatlah masuk FREE okey ! FREE tau :) Lepas pergi lah bawak Adik mandi . Lepaslah jugak hajat dia nak mandi kat Air Terjun . Afiq dengan Adik je yang mandi . Saya dan Angah hanya menonton sahaja . 
Kat bawah nie adalah sikit gambar untuk mencuci mata korang untuk post saya kali ini . Alhamdulillah . We enjoy our picnic . 
- With him -

- Dia -

- KAMI -

- Muka nak kaki boleh rasanya masa  nie -

- Ohhhh , maaf bergegar gambar nie sebab kami tgh selok -

- Muka nak kaki tangan naik -

- Dia dengan Adik -

- This our photographer yang tak di iktiraf oleh mana - mana pihak -

- Terima kasih lah Biey tangkapkan gambar kami -

- BAJET -

- Takde MOTIF tapi suka hati lah nak upload ! Blog saya hak saya -

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com