Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Saturday, November 24, 2012

Kejohanan Boling MATA 2012 :)

Alhamdulillah 
Syukur kehadrat Allah SWT kerana masih diberikan pinjaman nyawa kepada saya dan anda semua :) Ohhhh , macam nak mulakan ucapan pulak kan . Ohhh NO ! Sangat tak pandai untuk berucap okey ! Tak pandai . HAHAHA . Masa sekolah dulu pernah dua kali berucap dan dua kali je jadi MC . Semua ini dilakukan kerana terpaksa ! Tapi Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar . Kitaorg pon dapat baju baru jugak :) 

Ehhhh , menyimpang sudah dengan title post kali nie kan . Oke , btw nak cerita pasal Kejohanan Boling MATA 2012 semalam yang telah berlangsung di Ampang Superbowl Times Square . Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar seperti mana yang dikehendaki . Kejohanan kali ini telah disertai oleh 20 syarikat :) Dan syarikat di mana saya menjalani Latihan Industri adalah salah sebuah yang menyertainya . MATA ? Apa ehhh ? Dah lupa semalam Dinie bagitahu . Maaf ! Tak boleh nak perjelaskan lagi apa itu MATA .
Syarikat kami iaitu MNZ Consulting Sdn Bhd telah menghantar dua kumpulan bagi kejohanan kali ini . Alhamdulillah keputusan tidak mengecewakan . Daripada 20 syarikat yang bertanding kami telah mendapat tempat ke 9 . Syukur . Tahniah untuk semua pemain dan semua staff yang telah datang untuk support staff yang main semalam . Wahhh , perasan tak ayat nie ! PERASAN TAK ? Ayat macam ayat boss ohhh . HAHAHA . Supporter dari MNZ Consulting memang sangat ramai dan paling ramai semalam . Bangga bos dengan kami semua tau :D 
Ini baru sikit nie gambar yang ada nie . Nanti kita update lagi tau gambar yang lain . Semua gambar ada kat abang Razif dengan Encik Najib je hahhh . Nie gambar before pergi semalam . Saja je nak mengade bergambar dengan trainee lain :)
- Budak kecik baru balik sekolah tabika -

- with Adinie -

- With Adinie jugak - 
* Something special with her *

- Kami lagi -


- Adinie , Kak Faiz dan Amalina -

Untuk gambar yang lebih menarik nanti akan diupdate lagi :) Harap bersabar dan terus bersabar yea . Terima kasih .

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com