Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Sunday, November 25, 2012

Saya dah bertunang :)

Hey korang 

Untuk title di atas . Mesti terkejutkan ? Takde angin takde ribut . Tetibe je dah bertunang . Ohhhh , sungguh tak menyangka kan ? Dah bertunang saya rupanya . Alhamdulillah . Saya dah jadi milik awak dah biey wehhh :) Seronok lah . Ini disebabkan dan kerana ehh Mohd Hanis Afiq bin Sulaiman nie ada menyatakan bahawasanya di ingin bertunang dengan saya . In Shaa Allah tak lama lagi . Mudah - mudahan semua berjalan dengan lancar :) 

Bertambah seronok lagi bila hari nie on facebook tengok pasal banyak sangat post mengenai BERTUNANG ITU MUDAH :) Wahhhh , mudah setara mana kan ? Macam rumit jugak actually nak bertunang  ini . Ada yang sampai buat majlis besar - besaran lagi kan ? Mudah ke macam tue ?
Sebenarnya bukan macam tue . Nak tahu jom tengok gambar kat bawah nie . Inilah yang dikatakan BERTUNANG ITU MUDAH --'
- Keratan dari UAI -

Alhamdulillah . Semoga kita berkekalan hingga akhir hayat . In Shaa ALLAH . Semoga Alalh permudahkan segalanya bagi kita :) Semoga Allah memanjangkan jodoh kita hingga akhir hayat kita . Amin . HEY LELAKI LAIN ! Saya sudah bertunang tahu :) Bertunang dengan Mohd Hanis Afiq bin Sulaiman :D

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com