Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Friday, November 23, 2012

Universal Studio Singapore

Salam Jumaat semua :) 

Hahhhh , tetibe tengah rehat sambil dengar lagu This is love from Will I Am nie teringat pulak tetibe nak pergi Universal Studio Singapore . HAHAHA :) Takde sangkut paut pon actually lagu tue dengar Universal Studio nie . Tapi entah tetibe je rasa nak pergi . Sebab ? Sebab ? Bestlah ! Suka travel . Suka holiday . Tapi disebabkan duit tak berapa cukup lepas ketiadaan abah , semangat nak pergi jalan pon dah kurang . Dah rasa tak nikmat :'(

Sape tak nak pergi Singapore ? Meh sini nak kerat jari die . Ishhhh , best kot . Enjoy gila ! Yess , memang nak pergi sana kena guna duit yang sangat banyak untuk belanja tapi insyaAllah cukup lah bajet yang kita - kita nie ada . Ohhh , lambatnya nak keje kan ? Kalau kerja mean dah ada duit sendiri dah ada semua sendiri mesti boleh pergi mana - mana pon boleh . Sebab semua dah sendiri punya kan . TIADA HALANGAN ! Lalalalala :D Sukenya . Malangnya masa tue maybe akan datang untuk 6 atau 7 tahun lagi . Isshhhh , lamakan ? Nak buat macam mana . Sekarang baru 20tahun .


- Singapore -

Satu negara yang kecik dan sangat indah . Wahhh , sape yang tanak pergi tadi ? Mesti nak pergi lepas tengok indahnya Singapore . Nak pergi jugak :'( Tahniahlah kepada sesiapa yang dah pernah pergi dan bakal pergi nanti yea . Nak ikut jugak boleh ? *tak malu* Bilalah dapat pergi tempat nie ehhh . Tapi ini Singapore bukan salah satu tempat idaman untuk honeymoon tau ! BUKAN ! Sekali lagi BUKAN ! Bukan demand ke apa . Tapi tempat nie tak syok kot pergi honeymoon sebab tempat nie terlalu enjoy . Dan tempat nie jugak memang tempat yang sesuai untuk saya enjoy ! ENJOY okey :)

Wahhhh , UNIVERSAL STUDIO ! Mesti sayalah orang yang paling happy dalam dunia nie bila dapat pergi sana . Sangat seronok ! Enjoy gila - gila lah . Bak kata Afiq biey saya tue seronok gila vavi lah kan . Ohhhhhh , terima kasih sangat kalau ada yang sanggup bawak saya datang sini . Suke - suke ! Sangat suke !


- Universal Studio -


- Cantiknya - 

- Hey ! Favourite -

- Hey crush ku ELMO ! - 
*bila boleh jumpe ELMO depan - depan nie :'( *

- Prince Shrek  -

- sangat cantik -

- Indahnya bumi ciptaan Tuhan -

- Sangat seronok dan best -

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com