Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Tuesday, November 20, 2012

Istanbul Aku Datang

Yeahhh ! Balik Kuantan . Dapat lepas RINDU semua dan sebagainyalah . HAHAHA :) Best wowww . Jumaat cuti kerja pulak tue . Lamakan cuti ! 4hari tue . Dapat keluar dengan Afiq ! Dapat jumpa dengan Afiq ! Dapat lepas rindu kat Afiq ! Dapat date lepas sudah bergelar couple . Dapat jumpa ibu sebelum ibu pergi belajar ! Afiq , Afiq , Afiq dan Afiq .Wahhhh , lagi sangat seronok sebab dapat tengok cerita Istanbul Aku Datang .

 
Dah ramai dengar orang cakap cerita nie sweet lah ape lah . Sangat jealous bila dengar orang cerita . Tengok orang update pasal movie nie . Nak jugak pergi tengok sendiri . Alhamdulillah tercapai jugak hajat ! Istanbul ? Tempat yang sangat cantik dan salah sebuah tempat idaman saya untuk Honeymoon with my future husbenggg :) Masjid dekat Istanbul tue sangat cantik . Bila ada cerita nie lagi lah membuak - buak perasaan nak pergi sana . Ohhhh , perasaan ! Duit pon takde kan macam mana nak pergi kan ? DREAMING !

Cerita nie bagi saya simple je . Pastu dieorg  dress up comel  comel . Itu yang menariknya . Nampak semua orang comel je kan . LALALA :) Dah lah dalam cerita nie ada Lisa Surihani kan ? Die pulak jadi penulis blog ! Best jugak lah . Cara Lisa cakap dalam cerita nie sangat menarik . Tapi yang lebih menarik dalam movie nie ayat - ayat yang Tomok cakap . Ayat - ayat dia cakap tue sebenarnya kita selalu sangat dengar dari orang yang kita sayang . Itulah yang nampak menarik tue . Sweet sangat Tomok dengan Lisa Surihani dalam movie nie . 

Movie nie saya tonton dengan Incik Boyfrengg saya . So bila ayat - ayat yang selalu dia cakap kat saya tue ada jugak Tomok cakap dia mesti pandang saya ! Ohhhh , malunya . Tapi itulah yang dia selalu cakap . Ayat yang ada Tomok cakap dalam movie nie yang sama dengan yang dia selalu cakap 'Saya marah sebab saya sayang' . Inilah ayat yang dia selalu bagi kat saya :) Masa nie tak silap Tomok cakap kat Lisa ayat tue .

- Sweet kan dieorang -

Dalam cerita nie Lisa as Dian tue selalu sangat merajuk ! Sama macam saya *kononnya* . Sebab apa Dian merajuk ? Sebab Tomok as Azad tue lah buat die merajuk . Macam Afiq , suka buat saya merajuk :'( Sedih saya . Tapi sumpah cara Azad pujuk Dian sangat sweet :D Suke tau . Bilalah Afiq nak pujuk saya cengitu pon tak tahu lah kan . 

- Moment nie pon sangat sweet tau -

Itu jelah kot nak cerita . Tapi memang tak percaya Beto Khusairi tue boleh jadi orang yang sangat membantu dalam movie nie . Ohhhh , tak sangka Beto punya ayat sebelum Azad ambik Dian untuk pulang ke Malaysia tue . Sangatlah menyentuh hati . Terasa sangat masa Beto as Harris tue lafazkan ayat tue

Betullah orang kata . Jodoh kita semua ditangan Tuhan . Kita hanya mampu merancang . Tak mungkin orang yang kita kenal selama sehari itu tak mampu jadi teman hidup kita untuk selamanya berbanding yang kita sudah mengenalinya bertahun - tahun kan ? Mungkin ? Yang penting biarlah moment itu menjadi yang terindah dalam hidup kita selamanya . InsyaAllah sekali seumur hidup :D

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com