Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Wednesday, October 3, 2012

STREES !

Okey , nak tanya korang lah kan hari nie ! Walaupon entry kali nie nampak macam ohhh remeh temeh je kan . So nak tanya lah korang . Apa yang akan buat bila korang STRESS ? Kalau saya yang stress saya memang jadi manusia yang tak betul sikit :)
Saya kalau STRESS mesti dengar lagu or apa - apa music yang sangat kucar - kacir dan boleh mengucar - ngacirkan hidup saya . For me , bila buat benda nie rasa sangat - sangat hilanglah stress tue . Ohhh korang nak tengok yea music macam mana saya dengar masa stress . Contohnya beginilah :


https://www.youtube.com/watch?v=G9-lQMRK-jg&feature=related


Opppppssss , sorielah saya stress memang macam nie lah . Ohhhh , ingat lagi masa sem dua time stress sangat - sangat jumpa membe yang suka lepas stress dengar muzik jugak lah kan . Dia ajak pergi Miami . HAHAHA :) Boleh tahan cadangan dia tapi ohhh saya tak nak rasa nak jejak kaki ke sana . Tapi ohhhh masa stress memang rasa nak pergi sangat . Sekarang pon kalau boleh nak jugak pergi . Tapi Miami kat Kuantan . Pastu boleh masuk free kalau pergi dengan membe tue . Tapi sekarang kami jauh :'(
Perangai saya memang macam nie ! Sabar jelah . Tapi inilah saya . Kalau stress semua DVD trance yang pernah beli dulu akan dicari balik . Sekarang kat Gombak ! Mana bawak semua benda alah tue ! Ohhhh , SHITnya duduk rumah orang nie ! Giloamigos :D Nok DVD Trance tue sekarang ! Kita tengah stress nie .


No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com