Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Wednesday, October 3, 2012

TAHNIAH kawan :)

Korang ! Korang nak tahu tak kenapa tajuk entry kali nie Tahniah kawan tue ? Sebenarnya kawan saya sorang nie dah lahirkan seorang baby ! Ohhhhh , seronoknya dia dengan suami . Dah lah baby boy :) Baby boy first pulak tue dalam family die . Wahhhhh , beruntungnya dia kan . 
Korang mesti nak jugak kan ? Ohhhh , cepatlah kahwin (: Saya takde calon lagi nak kahwin . Duit pon takde lagi nak buat belanja kahwin . So menumpang kasih sayang anak orang jelah sementara nie . Sumpah tak sabar nak balik Kuantan nak tengok baby die . Saya mesej die tadi suruh dia jaga baby die elok - elok sebab baby die tue baby saya jugak . Lepas nie komferm balik Kuantan pasti anak dia hilang sebab saya yang culik ! Pasti ! Bukan mungkin lagi okey . So now aunty tengah carik baju untuk awak lah baby boy aunty :) Aunty dah rambang mata okey nak order yang mana satu nie . Saya rasa maybe antara dua nie okey lah kot . Takpe - takpe . Nanti aunty beli lagi :) Untuk awak apa saja baby wehh . 


- Yang nie dah macam ladybird aunty tengok -
*merah nya kan*


- Actuallly aunty nak carik yang ada tulisan I LOVE Aunty . Tapi oohhh
takde . So I Love Mom jelah kan . Warna warni yang nie aunty suke -


Saya suka menumpang baby orang tau . For korang punya information insyaAllah Januari nie saya punya kawan lagi sorang bakal melahirkan baby kembar pulak . Yang tue lagi lah saya nak sharenya . Ohhhh , baju untuk kembar aunty dah beli sepasang sorang tau . Mama korang cakap korang girls . Baju nie yang aunty dah order untuk korang berdua twins :) 
- Pinky okey sebab korang perempuan - 
*comel*

Nanti balik Kuantan tunggu jelah baby kena kerjakan dengan Aunty :)

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com