Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Monday, June 18, 2012

ABAH :]

SELAMAT MALAM SEMUA :) 

malam nie nak cerita tentang ABAH . YEA ! sgt seronok jika bersama mereka sendiri . Tapi aku dah dua tahun kehilangan seorang bapa yang digelar ABAH ! mungkin ALLAH lebih sayangkan ABAH sebab itu ALLAH ambil dia dari kami semua . insyaAllah abah tenang di sana dan ditempatkan dalam kalangan orang yang beramal soleh . insyaALLAH . AMIN :)  

- nie lah hensenggg dan hero saya selama nie :) - 

- penyejuk , pemanas , pendorong , pemujuk , 
penyayang , pendidik , perotan :] -

Ape ape jelah yang berkaitan dengan bapa , ABAH adalah yang terbaik buat masa nie selain ibu . Sesibuk mana pon abah dulu , abah still akan layan kerenah anak - anak die yang degil macam kami nie . Tapi semua tue dah tertulis yang tiada masa yang panjang untuk kami bersama dengan ABAH . ALLAH lebih sayangkan ABAH . Kita yang masih hidup teruskanlah kehidupan di atas muka bumi ini sebelum masa kita pula dijemput MALAIKAT IZRAIL untuk mencabut nyawa . Perasan sedih sampai sekarang still lekat lah . Sape tak sedih orang yang kte sayang selama nie tinggal kan kita secara tiba - tiba ? Ada yang mampu terima , ada yang tidak . terserah kepada seseorang itu . Tapi ape pon yang berlaku , kita perlu redha dengan ketentuan tuhan . 

- bila cerita pasal ABAH mesti aku tengok gambar nie - 
## nie gambar last aku bergambar dengan satu family macam nie tahu ##

- nie pulak gambar last abah dengan ibu - 
## nie pon sebab terpaksa tau snap , bukan nak sgt pon sebenarnya ##

Teringat pulak sal ABAH nie bila die ke dapur . Macam macam ragam wooowww . Ohsemmmm ! ABAH saya pandai memasak . Before kawen dulu abah pernah duduk di JB then bukak Restoran . Tapi kehiduoan seorang perantau nie biasalah kan . NOMAD ! so bila dah merantau ke pahang nie disahkan tutup lah restoran di JB nuhhh . nie masakan ABAH yg paling opah suke tau . 

- Nasi Goreng Ratna - 
$$$ mahal nie tahu ! %%

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com