Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Thursday, June 28, 2012

TIKET WAYANG

Hye ulllloooosss :) 

~ Semoga anda dalam keadaan sihat hendaknya ~

Hari nie aku kemas - kemas beg aku yang lama dah aku tak bawak tue . Then nak tahu ape yang aku jumpe ? aku jumpe TIKET WAYANG yang melambak - lambak . Kalau lah boleh jual semula , aku jual dah balik . Tapi  tak boleh kan . Bila aku tengok tiket - tiket tue aku mula lah bawak keluar kalkulator dan mengira kesemua kerugian setelah menonton wayang selama nie . Ishhhhh , boleh beli TIGA HELAI JUBAH kat BUTIK JELITA wooowww (: SANGAT MERUGIKAN wehhhh tengok wayang (ayat je babe) . Aku rasa tiket - tiket nie sebahagian je kot . Sebab masa aku hujung sem 2 dan awal sem 3 tengok wayang atas nama member so tak bertiket aku masa tue . 

- huhhhh , pembaziran nie -

HAHAHAHA :) teruknya perangai MEMBAZIR aku nie . Tapi puas hati wehhh . BEST woowww tengok wayang . Lebih senang korang paham aku nie KAKI WAYANG lah . Isssshhh , kalau aku keluar tue , bila dah boleh melekat kat bandar tue mesti sangkut lah kat Golden Screen Cinema tue hahhh ! macam BESTFRIEND lah kiranya aku ngn GSC nie . Sampai ibu pon cakap " baik bagi duit tue kat ibu lagi bagus " . Nie lagi satu ayat ibu aku , " dah pergi tengok wayang pastu balik rumah esok keluar pergi carik jugak lagi CD " . Heeeeeeee -_________- kat rumah takde screen besar macam tue lah ibu . Home theater pon bunyi tak berapa gempak lah kat rumah kita nie (bajet je ayat aku tulis post kali nie) .

- dah naik kelabu tulisan kat tiket tue hahhh -

Aku rasa yang aku pergi menonton wayang tanpa tiket banyak jugak . Started from aku menonton cerita Sini Ada Hantu . Cerita nie pakwe roomate aku belanja . Bengong punya cerita tahu ! pastu cerita 3G tue . Ape kebenda name cerita ue . Klip 3GP (gerun , ghairah , ganas) . Aku pergi tengok cerita nie berempat . Lepas cerita nie aku pergi tengok cerita yang imuda berlakon tue . Sumpahan Puaka ! Kedua - dua cerita nie memang sanagt mengarutlah . mujur orang belanja . Tak terasa sgt lah membazir beli tiket . Dua - dua cerita nie aku tengok dalam pukul 10lebih malam . Cerita - cerita lain yang aku takde tiket masa menonton cerita Ombak Rindu . Lima kali tahu tengok cerita nie tapi satu tiket pon takde kat aku . Pastu cerita Adnan Sempit . Dua kali aku tengok tapi tiket bukan milik aku jugak . Jangan Pandang - pandang . dua kali cerita nie aku tengok . Style lah ! guna name kawan je . HAHAHA :) memang takde tiket . Cinta kura - kura , 7petala cinta , 3 temu janji , bini - biniku gangster . banyak lagi . Aku dah tak engat lah . Cerita inggeris pon banyak aku tengok without tiket (masuk wayang nak murah macam nie lah aku)

- perbezaan tiket yang terlalu lama dengan yang baru -

Nielah orang yang selalu support tiket aku dan tiket aku takde jugak sebab die tak bagi tiket . Pastu tiket akan jadi tiket budak sebab die jugak . tiket - tiket aku semua die yang pegang . Bila masuk GSC dengan die nie aku akan dapat free popcorn dua hingga tiga ape korang rasa ? dua hingga tiga plastik popcorn oke ! memalukan je rasa . tapi bila dah biasa tak kesah langsung dah pon (:

- die nie lah orang nya -
## tak nampak muka die rite ##

- yang pakai baju kotak - kotak tuelah orangnya -

- nie geng - geng die lah kat GSC tue -

Oke , dah nak makan tengahari . Byebye . 
Assalamualaikum :) 

2 comments:

  1. btw, yien pon tukang kumpul tiket wyang...

    yien pon ade banayk koleksi tiket2 lama :)

    ReplyDelete

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com