Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Sunday, June 10, 2012

CERITA SABTU (:

ASSALAMUALAIKUM sayang saya sekalian <3

Hahhh , hari nie nak cerita pasal kes hari SABTU yang berlaku dalam diary hidup aku pada masa kini :) huhhh ! memang sangat best bila KEPENATAN melanda diri pastu pergi hang kan . PENAT mengecat rumah . So nie lah die hasil nya dari sepupu sepupu ku tersayang tue hahh ~

- Adik Wan -

- Adik Ayat -

- oke yang memenjat tue sama umur dengan aku -
- Amir namaya -

- adik wan dan adik ayat sedang bekerja keras -

- inilah Amir nyahh ! -

- nie budak bajet tanak kotor di awalnya -

Dah penat mengecat tue aku pon kasi dieorg nie enjoy lah sikit . SIKIT je tahu ! tak banyak pon . Keluar pegi pasar malam kat bandar tue then beli banyak banyak makanan kat sana . Pastu ote pegi Esplanet Tanjung Api azan pon berkumandang . Kami singgah dulu kat masjid then pas solat baru kami pergi makan kat sana . 

- aku , adik wan dan angah -

- ok ! nak cakap nie dis gambar aku paling suka - 
## tak tahu lah kenapakah , mengapakah dan apakah ? ##

- Angah dan aku -


- Angah , Ayie dan saya yang dibawah tue hahh ! -

Ok ! tue baru cerita sikit kan ? nak dipanjang kan cerita , aku nie hahh baru lagi kenal dengan awak awak nie name die Mohd Hanis Afiq Sulaiman ( MHAS ) . Mula - mula mintak nombor . then main LIKE banyak - banyak kat FACEBOOK . Mula - mula CHATTING - CHATTING  , LIKING - LIKING (lagu aliff aziz) . Then kami mesej mesej bagai . Pastu hari yang sama aku keluar ngn sepupu sepupu nie , aku pon ajak die kuar sekali . Ha'ah die setuju lah . Jumpe lah kami kat Tanjung Api tue hahh ! Tak banyak cakap pon . Steady je die . Tanak pon duduk atas simen macam kami . tapi kena sound datang lah jugak duduk kt kami nie . Pastu ajak makan MAKANAN PASAR MALAM , tanak jugak . Yea arh orang nak makan STEAMBOAT kat TELUK CEMPEDAK ><' ok FINE . aku je tahu macam mane die punya perangai waktu nie . sepupu aku tnye kenapa die macam tue  aku just jawab " tue die punya style kot" . arrrggggghhh ! geram tahu (perasaan serupa ape je masa tue , nak marah pikir anak org je) .

- nie lah die Mohd Hanis Afiq Sulaiman tue - 
* edit selok sikit sebab gambar berdua dengan die kan *
## kacak ? bergaya ? tampan ? semartt ? santekkk ? ##
( memandai lah nak describe die ape pon yea )



No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com