Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Tuesday, June 26, 2012

mengapakah ? ?

ASSALAMUALAIKUM kawan - kawan (:

Selamat Berenjoy baca saya punya blog yea :/

Hari nie aku nak story sikit pasal aku nie lah . Aku tak tahu lah aku nie dah kenapa lah . KEJAP SEDIH KEJAP HAPPY . Ade pulak macam tue kan ? hmmmm , sebenarnya aku rasa benda nie dah dalam dua tiga hari  dah lah . Tiap - tiap malam aku menangis tahu ! aku tak paham betullah kenapa . 


PERIT kan hidup nie . Sebelum nie ade jugak terjadi benda - benda macam nie . tapi aku tahu ape sebabnye  . nie ntah lah kenapa . Aku pun tertanya - tanya jugak ?????????? Ya ALLAH , aku sebagai HAMBA mu nie hanya ada KESABARAN je untuk lalui semua nie . Terima kasih ALLAH sebab masih bagi aku KESABARAN nie . Aku akan gunakan ia sebaik mungkin . Yea , aku mungkin bukan yang terbaik tapi aku akan jadi yang terbaik :) Aku try nak ubah cara aku dengan semua orang tapi aku still aku lah ! aku tak suke lah nak berlakon jadi orang lain bagai tahu ! AKU ADALAH AKU ! pleasee lah tolong hormat aku . tak banyak sikit pon takpe lah . Aku tak kesah pon tue . 


Kadang - kadang tue aku terpikir jugak kenapa aku macam nie . Ape sebabnya . tapi bila aku nak pikir ape yang first time jadi kat aku ? MENANGIS ! Air mata aku nie murah sangat ke ? kejap kejap nak keluar . YEA , memang aku akui aku nie SENSITIF . Lagi - lagi bila orang kasar - kasar ngn aku , orang marah aku , jadi apa - apa kat orang yang aku sayang dan sebagainya lah . TAPI , aku takkan menangis depan dieorang . Aku akan menangis sorang - sorang . Depan dieorg aku akan cool je . Tapi belakang hahhh , sape yang tahu kan ? (air mata tengah mengalir dengan lajunya) 

- mungkin ini yang terbaik -

Kalau korang yang baca post nie mesti pelik kan ? kat FB aku rasa aku yang paling cool lah . Aku malas nak ambik hati sebenarnya . Tapi korang akan tahu bila baca benda nie . Aku nie selama belajar kat Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah tue ( POLISAS ) ue , baru sekali je kot aku menangis depan kawan - kawan aku . Memang time tue aku tengah geram gila . Masa tue pulak baru HILANG LAPTOP ;'( 

Sampai sini jelah aku tulis malam nie . Air mata dah boleh tadah buat basuh sebiji pinggan dah nie :) 
Assalamualaikum dan selamat malam sayang <3

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com