Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Thursday, June 21, 2012

Pertandingan Best Friend Forever Photo Contest :)

(: assalamualaikum semua :)

Hari nie nak bercerita pasal Pertandingan Bestfriend Forever Photo Contest yang telah aku sertai bersama rakan - rakan yang lain . 55 peserta yang telah menyertai . aku yang ke 34 :) 

- buat aku terus minat -

- hahaha -

Dah lama sebenarnya contest ne diadakan tapi hari nie baru sempat bercerita . Nampak tak perkataan kat atas tue LET'S JOIN ? Tue lah sebab nye aku join jugak tue ! HAHAHA . Aku hantar photo kat email dieorang 26 April 2012 . Pada 28 April 2012 gambar yang saya email kepada Mira Marcello Collection tue di post masuk ke page dieorang . 

- nie gambar yang masuk contest tue . SWEET kan ? -

Syarat masa sertai photo contest nie memang boleh tahan lah tapi TAK AMBIK PEDULI pon sebab niat masuk contest nie saje - saje je kan . Baca pon tak ape lagi nak PAHAM kan ? **sengal gle dah rasa**

- syarat die -

Puas jugak lah aku nie suruh orang LIKE bagai (bukan mintak simpati oke) . oke time mula - mula tue sangat - sangat SEMANGAT tapi masa dah pertengahan pertandingan tue aku dah mcm DOWN lah sebab tengok orang lain punya LIKE lagi berlambak dari aku punya gambar nie ;'( Waktu tue memang dah rasa takde harapan lah nak menang . Page Mira Marcello Collection pon dah lama tak bukak . online selalu sgt tapi tue lah ! dah MALAS + MENYAMPAH nak tengok sebab orang lain punya LIKE berlambak sgt ! ntah jatuh nombor berapa ntah masa tue . tapi dah kiranya masa dah habis tarikh tue . kiranya page Mira Marcello Collection tue dah umum keputusan , then ade sorang budak kat FB yang turut serta contest tue bagi tahu aku yang result contest tue dah diumumkan . Pastu dia ucap tahniah sebab dapat nombor 3 . HAHAHA . nak tergelak je time tue sebab TAK PERCAYA LANGSUNG oke ! 

- nie mesej dari budak tue , nama die Ke Chek -
## terima kasih awak wehh ##

Lepas die bagi tahu nie lah baru aku percaya . sebab aku bukak page tue sendiri then search lah . yea memang betul pon . Terima kasih sebab hadiahkan gamabr kami di tempat ke tiga . TERIMA KASIH yang tak terhingga buat kesemua rakan - rakan yang telah membantu untuk mengLIKE gambar kami . Pastu aku tertengok hadiah yang ditawarkan .

- nie hadiah dari dieorang -

Alhamdulillah hadiah pon dah dapat dah . Terima kasih yea Mira Marcello Collection :) Saya hargai sangat - sangat . 

- nie lah hadiah yang aku dapat tue : ) - 
## terima kasih yea ##

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com