Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Saturday, June 16, 2012

setelah sekian lama :)

ASSALAMUALAIKUM kawan - kawan semua :]

ALHAMDULILLAH :) sebagaimana yang telah disebut kan di title post kali nie , SETELAH SEKIAN LAMA tue sebenarnya bukan ape pon . Sebenarnya pasal satu FAVOURITE MAKANAN yang aku suka nie . Dah lama tak makan sebab dah lama tak keluar . Hari tue ade jugak aku post dalam FB mengenai benda nie . Sampai dah KEMPUNAN kononnya :] Last - last tadi keluar dah dapat dah ape yg aku nak nie . SEDAPPP gle . Pegi kedai Aunty tue , tetibe die tanye " lama tak nampak ? " dalam hati aku nie nak gelak pon ade sebab aunty tue dah sampai engat kat aku nie hahh ! 

- NAMPAK ? -
## betapa nikmatnya rasa dapat makan ROJAK nie semalam tahu ##

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com