Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Wednesday, June 13, 2012

SAYA BILA GILA !

SELAMAT PAGI semua 

ASSALAMUALAIKUM :)

Ceritanya bermula bila ibu ajak keluar bayar duit kereta ngn duit insuran petang semalam . Aku tengah puasa then memang suka lah dapat keluar kan . SELOK pakai baju cantik cantik (konon - konon je nie tahu) . Pastu aku yang drive keretanya . Pastu kebetulan masa ade singgah kat satu kedai nie , adik pon cakap "along jom ambik gambar dalam kereta" aku yg dengar nie ape lagi kan ! KELUARKAN KAMERA then selok bergambar dgn adik aku . Nielah sebahagian daripada gambar kami berdua :)

- MOTIF nak tunjuk TUDUNG BARU ok -
* beli kat Hunney Kiosk *

- adik menganjing aku sebab die boleh makan -

- SELOK tunjuk henset buruk tue hah ! -


- besar dah adik aku kan ? -

hoiiiiii aku nak pergi memasak dah nie . 
byebye :) 

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com