Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Thursday, June 28, 2012

meeting WITH HIM :]

ASSALAMUALAIKUM FOLLOWER :)
Harap semua dalam  keadaan sihat hendakNYA ~

Jom lepak Mega jom ? dengan terjawabnya jom . ble ? pukul berapa ? aku pon ape lagi . HAHAHA :) best kot dapat lepak macam nie (kononnya) . Btw , sebenarnya kes nie terjadi disebabkan PENIPUAN aku terhadap hye kamu Mohd Hanis Afiq Sulaiman ! Best tak kena TIPU ? heeeeeeeeee :] gurau je babe ! saje je nak kenakan awak tue . SORIE ==' Disebabkan penipuan nie aku berjayalah keluar dengan mamat nie hari nie . LALALA :) ramai pulak terjumpa kat sananya . Syafinaz lah , Syafiqah lah . aduhai -_____- malu seh :$ ape ape pon TERIMA KASIH sebab datang jugak walaupon SANGAT LAMBAT dan SANGAT BOSAN SAYA MENUNGGU ! Round punya round Mega last - last pergi McD sebab aku punya perut dah bunyi lagu ROCK ! sape ade macam nie ? aku ade , kau ade ? Ohhh , nie yang excited sekali nak tulis dalam post kali nie . Nie lah first time aku MELANTAK kat McD nie dengan harga yang kurang dari RM20 (lupa nak snap gambar resit) . Nampak tak yang selama nie kalau aku pergi McD akan HABIS DUIT melebihi RM20 tue tahu ! Rasa GEMPAK jugak lah (mula berjimat bukan) . Oke , makan berdua memang SWEET lah kononnya bak kata orang . Tapi bila aku yang merasa Ohhh my God ! tak best langsung ! sunyi + sepi + cepat kenyang . Huhhhh , berdua bukan boleh bercakap macam selalu lepak ramai - ramai kan . Tapi hadap jelah . NAK SWEET katakan :) 

- sundee cornetto chocolate -
## dah dekat sebulan kot tak makan benda alah nie ## 


- nie je yang saya makan untuk kali nie -

Banyak jugaklah yang dibualkan masa makan . HOITT ade yang POTONG pulak dah . ishhhh , nie nak marah nie (buat ayat sedap) . Kawan mamat nie lah ! ishhhhhh , kacau daun betul lah die tue . Ape name die erk ? hmmm , Aswadi ke Asmadi ntahlah . Aku tengok die nie aku teringat terus kat Mael Lambong :) KELAKAR die pon ade . Lupe nak story kat starting tadi . Mamat nie cakap , last die makan McD masa mama die still ade lagi . Mean dah dua tahun die tak makan McD . So hari nie aku yang bawak die pegi makan . SANTAP lah puas - puas yea . Tengoklah rupe die makan . BURUK tue (bajet fotogedik) >.<

- tahap GELOJOH lah mung makang -
## credit arh yang kat belakang ue Mael Lambong ##

Actually mamat nie sedang sakit gigi masa keluar tadi . Bak kata die sakit gigi die connected sampai ke telinga ke mata erk . Entah , aku terlupa ape die cakap . Huhhhh ! maaf lah bro yea :) macam - macam lah penyakit mungg . Kesian kat awak . Tapi ape ape pon TERIMA KASIH lah sebab datangg jumpa saya yang tak berapa berharga sangat nie :D . Terharu babe !

- hehhhhh , muke macam nak makan TERAJANG je kan ? -
## muka bajet kenyang tapi BAPOK LAPOR nye ##

Asyik muka awak je kan . Keh nok jugok ade gambar keh dalam post nie . Mujur aok tangkap gambar keh , kalau idok takde lah keh punya gambar pakai baju LEAPORD hari nie . Ohhhh , keh nie bukan kak yong yea aok ! keh nie POPULAR je sebab tue ramai org kenai keh nie . Asihhhh , masuk bakul angkat sendiri pulak dah nie . Lebih pulak :) 

- buruknya lah gambar keh -

- tercekek Big Mac ke mungg nie ? -
HAHAHA ( evil laugh )

Huhhhh , mengantuk sgt dah nie . Tidur dulu yea semua . nanti dah baca senyap je . jangan kecoh nanti dah tak bestlah orang lain nak baca . Tak gitu ? LALALA :) ape ape pon . Beribu - ribu THENGS buat Mohd Hanis Afiq Sulaiman yea :) Byebye ~

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com