Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Thursday, June 21, 2012

MAEL LAMBONG ! (sedey dan gembira)

SELAMAT PAGI UUUOOOLLL !
ASSALAMUALAIKUM :)

Nak bercerita pasal khamis lepas - lepas dapat hadiah dari Mira Marcello Collection tue . HAHAHA :) (bangga dapat hadiah wehh) . Actually hari khamis nie memang dah berjanji dengan my dua orang cousin nie nak pergi MELAMBUNG kat panggung tue tengok cerita MAEL LAMBONG ue . 


- MAEL LAMBONG TAK MAKAN RASUAH ! -

Dah tengok cerita tue punya TRAILER + DISEBALIK TAKBIR memang terbaik lah ! MELETOOPPP uoolllss (: Pagi khamis tue awal lagi aku dapat mesej ada orang pergi tengok wayang . Aku pon cepat - cepat balas memang suke lah (senggih sampai telingalah) . Suke sangat doh boleh tengok Mael Lambong ue . SAING kite yang berlakon tue , memang lah kite suke . BANGGA TAHU ! Aku pun suruh lah yang mengajak aku tue tengok kat web GSC cerita tue ada pukul berapa lagi . Sebab kami nak kuar petang - petang sikit . Pagi ibu yang guna kereta . Then , die cakap ade 2.35p.m. ngn 4.35p.m. je .  So kami decided memang nak pergi tengok 4.35 . Sebelum masuk hall tue . Kami pergi BELI DAN BELAH lah . Ape lagi kan ? Belambak kot beli makanan . Bak kata kawan aku nie " nak buat kenduri ke ape nie ? " HAHAHA -____- actually aku memang macam nie kalau nak tahu oke ! suke lakukan persiapan awal . Kalau nanti lapar kat dalam tue just ambik dan makan . Nie kalau tak beli kang dah kena keluar masuk . KACAU orang + tak BOLEH FOKUS kepada cerita yang nak ditonton tue lah .

- tiket ade 4 kenapa ? -
- sebab aku pergi ngn dua orang cousin dan sorang mamat (bukan nama sebenar) -

Sebelum mula movie nie aku sebenarnya bukan ape . Just mintak nak duduk sebelah cousin aku je sebab mamat tue cakap die nak tido . tapi die tak bagi ;'( SEDIH TAHU ! masa tue memang aku terasa sikit . tapi aku nie , MALAS je nak tunjuk ! Aku still boleh tersenyum lebar ~ kalau ikotkan hati masa tue " EIJA BANGUN THEN KELUAR JE ! " tapi i'm still COOL sebab nak tengok Mael Lambong punya pasal . Ce cakap sape tak kenal Mael Lambong ue ? Penarik Kereta Profesional . " Dari sini sampai Dangi Wangi sebut je name Mael Lambong semua kenal " (hebat ngat mung ork) . Cerita die memaag best tapi  tetibe bertukar karakter kat tengah - tengah cerita tue . Part mula - mula tue memang best lah . Tapi bila dah nak last - last tue jadi pening sikit cerits sebab karakter lain die pegang . Scene yang aku suka dalam cerita nie ade kat bawah . Scrool ke bawah nak tengok gambar tue oke :) 

- scene nie main tembak - tembak -

- Aksi masa nie yanng paling aku suka -
## waktu nie korang memang takkan kering gusi ok ! aku pasti ##

oke ! cerita nie memang BEST GILA lah . Lagi BEST kalau tengok dengan housemate aku + roomate aku ! BOLEH GELAK BESAR :D (rindu korang sebenarnya) . Tapi biasa lah manusia kan . Ade je yang tak puas hati . itu ini macam macam lagi lah . Puaslah kalau nak semua perceft kan ? kau yang mengata tue pon bukan nye perfect sangat pon . Heeeee (: (tak tuju kat mana - mana pihak oke) . Lepas keluar panggung dah memang tak tahu nak kemana dah . Then nak BALIK ! tapi rasa macam nak HIRUP UDARA SEGAR kat BENTENG ! Pergilah aku kat benteng ue bersama cousin ku yang aku sayangi sangat - sangat tue . 

- saya punya cousin -

Then aku ajak jugak mamat tue pergi . Actually masa nie KAMI SEDANG DINGIN ! sorie sebab story dalam blog nie yea awak . BLOG nie DIARY saya yang semua boleh baca termasuk AWAK :) tujuan aku mengajak dia sekali sebab aku nak cakap elok - elok bukan nak PERANG lagi BESAR ! tapi ue lah kot yang terjadi ;'( sedih + geram + benci sangat sangat . aduhai -___- pening betullah masa nie . Aku ngn dia memang lah ! BERGADUH tak habis - habis . Sakit pulak hati kite ~ hmmm , takpelah awak nie mungkin KESILAPAN SAYA . Sorie yea .

- saya dengan mamat tue -
## masa nie memang tengah bertekak tapi still boleh ter:) ##

- tengok aku tue ! buruknya lahai -___- 
## bajet gigi cantik sangat lah tue eija nie ##

p/s untuk Mohd Hanis Afiq Sulaiman ### : awak , thenggs for everythings . thenggs sebab dah HAPPY kan saya selama saya kenal awak nie . SERIUSLY saya memang BEST berkawan dengan awak :) Awak friendly gila ~ Awak dah lah suke kutuk saya ! Awak panggil saya PENDEK ! dari mula saya jumpa awak sampai lah hari nie kte tengok wayang . Tapi saya tak kesah langsung sebab saya MALAS AMBIK HATI dengan awak . Lepas nie sape yang nak kutuk saya pendek lagi pon ntah lah kan ? hmmmm , oke seterusnya saya nak bagi tahu awak , awak adalah orang ketiga yang BERANI PEGANG KEPALA saya then buat ape yang awak buat tue . Orang pertama yang buat macam tue kat saya Pak sedara saya yang saya panggil die baba (awak tak pernah lagi jumpa dia) . Kedua classmate saya Rodhi Adha . Then , yang ketiga adalah AWAK ! nampak tak kat situ takde IBU pon . Sebab ibu hanya KUCUP DI KEPALA saya bukan SENTAL kepala saya macam ape awak buat tue . Rodhi main kepala saya tapi saya balas balik . Tapi awak saya tak pernah buat lagi dan mungkin tak dapat buat lah ;'( Ape pon yang jadi lepas nie saya harap AWAK BAHAGIA OKE :) Saya nak sangat tengok semua kawan - kawan saya bahagia . Saya mintak maaf sekali lagi . 


Sampai sini jelah saya tulis . Air mata dah mengalir . MALU sepupu dah tegur . BYEBYE :)

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com