Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Thursday, June 28, 2012

STELA !

Assalamualaikum (:
Semoga nie lagi baik dari semalam =.=

Pagi nie nak cerita pasal STELA yang makin membuas ! Bukan main lagi STELA sekarang . Makin mengada - ngade pon ade jugak ~ huhhh ! pagi tadi dah lah aku sakit perut . Die pulak kacau aku ! Duduk tak senang betul lah STELA nie sekarang ! Nak lepuk tak sampai hati . SAYANG woooowww :) Hadap jelah dengan STELA nie . Aduhai -_________- stela , stela . Masa ngah main dengan stela nie , aku saja je bukak gambar die kat laptop nie . Hahhh ! nak tahu ape jadi . scroll ke bawah cepat ! 

- STELA telah menconteng corak kukunya ke screen laptop aku ! -

- mujur aku sayang ke mung STELA wehhh - 
## kalau tak hari nie hari last mung doh ##

Lepas pada die dah menconteng laptop aku nie ,  aku marah lah die . Cakap kat die suruh die duduk senyap - senyap depan laptop tue . Suruh tengok je ape yang ade kat screen laptop tue . Yea , ARAHAN DITERIMA DENGAN SEMPURNA :) Nice ~ terima kasih stela sebab dengar cakap tuan mu nie yea >.< nie lagi sayang ke mung nie . 

- STELA dengar cakap dah -

Entah benda - benda page yang die tekan . belaka - belaka keluar . Huhhh ! nie baru sekor . Umur tak sampai 3bulan lagi . Degil macam ape je ! nnti kalau setahun guane gamok perangai STELA nie wehhh . jangan jadi perangai macam harimau sudah (:

- sedang belajar menekan keyboard -

- muka baru lepas kena marah gini lah gayanya -
## entah benda die bukak tue ##

Takpelah tue je kot nak story pasal stela hari nie . Nak pergi memasak pulak . Jap lagi stela nak makan pulak . Byebye semua . Have a nice day FOLLOWER sekalian =='

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com