Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Saturday, June 23, 2012

PENEMAN SAYA :)

SELAMAT PAGI SEMUA :) 
Semoga hari anda diberkati ALLAH . InsyaALLAH >.<

Nak share sikit pasal binatang peliharaan aku nie . Aku sebenarnya dah MALAS buat baik dengan kucing tahu ! nie sebab aku punya kucing dulu pernah mati . Kucing tue aku dah lah sayang gle ! GILA betul die boleh tinggalkan aku . Tapi cuti dua bulan nie , aku dah lah duduk kat rumah je . Jaga opah , tok ayah dengan pakcik nie kan . So ibu pon decided suruh aku bela kucing . Die boleh jadi teman aku bila semua orang takde kat rumah nie . YEA , kucing nie memang jadi peneman aku yang setia . Kat mana ade aku , kat situ ade die . Nama die STELA :) comell kan name die ? hahaha , omputeh gitu . Tiap - tiap pagi lepas aku siapkan breakfast untuk opah ngn tok ayah , die puna breakfast pon turut kena siap kan . Sekarang nie STELA just makan nasi gaulkan dengan ikan rebus . MESTI TERTANYA KENAPA IKAN REBUS rite ? Mak sedara aku cakap ikan rebus nie baik untuk jadikan bulu kucing cantik (petua dari maksedara yang bela kucing jugak) .




BYEBYE korang  . 
STELA nak makan nie . nak siapkan makanan untuk dia kejap .  

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com