Alhamdulillah masih ada sedikit masa untuk menaip di ruangan ini . Semua cerita di dalam ini adalah isi hati saya yang saya sorang je tahu dan sekarang saya sedang beri tahu kepada orang ramai :)

Friday, June 8, 2012

AIR TERJUN penyejuk badan ><'

heyyyy uolllllss semua !!

Hari nie saya nak bercerita pasal status kat FACEBOOK yang berbunyi seperti nie " JOM PEKENA AIYAQ TERJUN SEROUND " . ada tak hampa terbaca kat status FACEBOOK Nur Shazliza yang nie ? ade lah tue . kami petang tue duk tunggu je sapa sapa yang offer kereta kat kami sebab nak pi aiyaq terjun nie tukang drive ade tapi kereta yg nak didrive takde pulak ! aduhai -.- hmmm , last last kul 2.00 petang ue sampai ke rumah . yg sepupu sepupu aku nie bergelak ketawa lah sebab dah ade kereta nak pergi sana nuhh . Then , kami pon pergi jelah .

- SERONOK kan membasahkan badan -

- macam macam gaya ade nie -

- adik yana paling steady di situ - 

- jejaka MASKULIN 2012 -

- bersama 3 teruna - 

- gaya tengah dating tak nim ? -

- ok ! baru sampai dah nak meyantap santapan yang ade die nie -

- huhhh ! scandle <3 -

## nie katak besar yang aku jumpe kat sana tue ##
* besar die mcm besar batu bata tue ok ! *

- sebelum balik punya gambar nie - 
## credit buat angah yang menangkap gambar tersebut ##
$$$ mahal nie $$$

tue jelah cerita kami pada hari ke Air Terjun Sungai Pandan . ooppppssss , lupe nak bagi tahu yang kami masuk Air Terjun hari tue FREE je tahu sebab aku kenyit mata kat mamat yang jaga tiket masuk tue (: MASYUK ! $$$$$$ . 

No comments:

Post a Comment

Hey you all :)
dah baca kan ? so ape lagi .
Komen , pendapat or nak share jugak yang korang pon boleh .
Thengs cantik dan kacak !

Copyright© All Rights Reserved by cintaakuadalahdia.blogspot.com